Midsommar imorrn

Igår blev det en ganska fullspäckad dag..och några tusen mindre på kontot:P
Men då kom jag ju hem med lite nya kläder och ljust å nyklippt hår, så det var ju värt de!
Gick med Jenny å Sofie till Kåffe in på kvällen också.
Försökte komma på nå roliga lekar till midsommar, men det stod som still i min hjärna.
Men det kommer nog bli skitkul iaf :)

Klockan 10 imorse kom morsan å hämtade upp mej åsså for vi på ica maxi å handlade.
Det var ju som inte bara en människa där..
Sen for vi till mormor å käkade lunch och jordgubbar å glass efter de :)

När vi kom hem till Frostkåge började jag läsa min nya bok.
Älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.
Den verka skitbra, kom att gå fort å läsa ut den även fast den är skittjock :P
Sen for jag ut i skogen å gick me Engla.
Härligt härligt...skulle kunna gå hur långt som helst i skogen.
Är så lugnt å skönt :)


Jaa och imorrn är det alltså midsommar. Känns ju verkligen inte så.
Men kul ska vi ha iaf :D


Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Ni får säkert jobb allihop, blir ju perfekt att åka sen till Thailand & verkligen unna sig då man jobbat & slitit :)!



Hoppas du får en riktigt härlig midsommar :)

Kramar

2009-06-19 @ 11:22:10
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0