Ännu en vecka

Vad hände med den här veckan?! Imorrn är det fredag, redan!
Känns som det var nyss förra helgen när jag körde 2-dagars.
Veckorna bara springer iväg här.
Idag var det kanonväder igen. Har inte vare många dagar med dåligt väder här.
Före öppningen idag satt vi ute på terassen å drack kaffe (choklad) å solade. Å solen värmde.
Snart kommer man få en fin bränna om man sitter där uppe i solen :)

Efter jobbet for jag ut å gick en minisväng. Är ju inte helt frisk än. Blir typ anfådd för ingenting.
Men snart är jag igång igen.
Gick iaf förbi Rema å handlade lite med mitt nya kort som ÄNTLIGEN har kommit.
När jag var påväg hem såg jag att varorna till resturangen hade kommit.
Så då var det bara att gå dit och börja packa in i gondolerna.
Ibland är det faktiskt lite dumt att ha jobbet bara över vägen.

Fick höra att det kanske blir att fara på en cowboyfest i riksgränsen på söndag.
Lät jävligt roligt ändå. Är inte helt bestämt än, men troligen blir det så :)
Måste skaffa mej en cowboyhatt då ;)


Å ni får gärna ge förslag på bra filmer jag kan ladda å se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0