Fredag..igen

Gick rätt bra att börja halv 10 imorse. Men nu känns det att det har varit en lång dag.
Har inte varit värst mycket folk, men man gör som nåt hela tiden ändå.
Ikväll blir det fest.. haha oj vad ovanligt.
Jag hade egentligen lovat Sofie, som är min boss uppe i resturangen, att jag skulle vara nykter ikväll eftersom att vi måste upp klockan 7 imorrn när alla pensionärer kommer. Men jag är en svag människa. Hörde att det skulle bli mycket folk på förfesten ikväll å då är det alltid skitkul. Sen så kan det hända att min blivande man kommer dit också och det kan jag ju inte missa ;) Nämen jag ska ta det lugnt ikväll, blir nog bara några öl...förhoppningsvis. Brukar gå dåligt när jag säger så. Men vafan det är ju ändå jag som kommer må dåligt imorrn. Brukar ändå va rätt bra på att skärpa mej och vara glad och trevlig även fast jag känner mej som fan.

Nu har Gus lagt upp en film på youtube från hans tripp här i Narvik. Det var kul å se :) Saknar den killen.

Duschen, sen ölen.

Kommentarer
Postat av: sof

tittade på filmen, fasen verkade inte helt fel me norge :)

2009-03-28 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0