Söndag

Det känns som att det inte ger så mycket att skriva här.
Ni vet vad jag gör på helgerna och ni vet vad jag gör på veckorna.
Blir typ samma sak jag skriver varje gång.
Var iaf en jävligt lång dag idag.
Var 3 st idag också, med vanlig matservering och allt.
Brukar i normala fall vara 5 st på helgerna.
Men vi är ju kung så vi fixade det iaf.

När vi stängde så började vi laga middag till personalfesten.
Jag och Daniel stog för den idag.
Pasta och köttfärssås. Gött var det.
Lite synd bara att det var fest i gränsen idag också.
Lite ångrade jag att jag inte for dit istället.
Men det kommer fler fester där.
Vi blev inte så jättemånga på personalfesten, men det var som kul och mysigt ändå.
Var lite andra personer från personalen som inte brukar vara med i vanliga fall, så det var kul :)

Sen att åka ner i kolmörker och några öl i kroppen var ju också en upplevelse.
Men det gick bra. Jag lever..uppenbarligen.
Tur man har lärt sej nedfarterna utantill här.

Näe nu ska jag sova som fan. Är så jävla trött.
6 timmars sömn på hela helgen.
Men är man smart så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0