Tisdag

Idag har det varit en jävligt skön dag.
Gick ju somsagt och handlade först, sen skulle vi lämna det jag handlat i gondolen så dom kunde skicka upp det sen.
Men då märkte vi att det hade varit inbrott.
Dörren var uppbruten och alla pengar (finns rätt bra med pengar där) å allt var borta.
Men det är ju inte så mycket att göra åt. Vi åkte iaf upp till resturangen.
Calle jobbade med oss idag också. Så jävla trevlig kille alltså å jävligt bra på att åka skidor också.
Jag blir så avundsjuk på alla som är så bra på att åka. Och det är ju typ alla som jobbar här.
Var iaf typ 4 gäster på hela dagen i resturangen idag.
Så slutet av dagen for jag å Sofie ut å åkte lite så fick killarna va kvar i resturangen.
Måste ju fördriva tiden på nåt sätt. Och inte är det helt fel att få betalt för att åka omkring i backarna
Efter jobbet for jag, Sofie, Calle å Richard ut å åkte lite. Var skithärligt i backarna idag :)
Och nu har jag o Sofie käkat middag.
Sen blir det nog lugnt resten av kvällen.
Imorrn ska jag vara i stolheistoppen. Första gången.
Är nog rätt chill, men jag blir alltid nervös när jag ska vara på ett nytt ställe.
Ehh, det går nog bra.
Duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Men hihi ångest över att fara hem?!

Har du för roligt där borta eller? ; )

Hittat nå sommarjobb i Skell?

Du verkar ha ett skönt jobb då det är lugnt o få ut i backarna & tjäna pengar samtidigt :D!



Ska hem 4-5 dar i påsk & påskmysa :D sen i sommar hoppas jag få va ledig typ 2-3 v ,men ha inte fråga än får hoppas jobbet går med på det ; )

Jobbet är på en inredningsbutik, jättemysigt & underbara saker vill typ ha ALLT, farligt hihi!

På måndag börjar jag, spännande!!! : )

2009-03-25 @ 13:13:45
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0