Fucki`n hey

Haha jaa trött så in i helvete var jag när jag skrev förra inlägget.
Öl skulle ju ikke pensionisterna dricka, det var ju faktiskt glögg.
Och det blev beer and ice axes ikväll också.
Najsbajs! Och det viktigaste av allt är att min blivande man var med.
Oh my god! Sexy guy! Jag bara smälter.
Men jag har som en annan på G också.
Finns fan ingen trevligare människ.
Jaadu, problems like hell!

Imorrn har jag ett annat i-lands problem.
Det står mellan personalfest och kantinan i riksgränsen.
Ikke lätt att välja alltså. Men det lutar faktiskt lite åt gränsen.
Well well, thats tomorrows problem.


Hmmm, big problems here mate.
Nee vafan, australienaren har smittat av sej.
Men australienaren är ju rätt hot också.
Nog för att han mobbar mej var dag, men han är rätt kul ändå.
Fuckin Mike, his fault.

Yep yep. klokke er halv 5. Igår fick ja sove to timer.
Jo de sa jag ja. Och inatt blir det inte så många mer timmar.
Är dock guyless tonight, men lika bra är väl det?!

Naaee sooove nå konske?
Jo så blir det.

Sweet dreams ´bout my dreamguy! Who ever that is...
Yeeey.

Goodnight mates and fellas and whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0