Smarto

Så var denna dagen äntligen över.
Eller det gick väl rätt bra. Men blir så satans långa dagar att sitta 8 timmar i barnliften.
Jag trodde ju jag var så smart som tog med mej datorn så jag kunde se på film och lyssna på musik.
Men min smarthet ska nog aldrig sluta överraska.
Jag har ju alla mina filmer och musiken på min externa håddisk, men tror ni jag hade med mej den?
Nepp. Men jag hittade iaf en film som fanns på datorn. Wall-e.
Men då kommer ju nästa smarthet. Jag hade ju inte med mej strömkabeln så efter en timme dog ju datorn.
Väärt!! Men jag hade iaf min bok att läsa åsså fanns det lite skvallerblaskor där också.
På norska dock, men jag har faktiskt blivit en jävel på norska nu haha ;)
När jag väl kom mej hem så gick jag till köket för å göra mej en dundermiddag.
Fiskbullar, wokgrönsaker och ris. Smarreballe.
Då kom Sofie och käkade också.
Hon har samma kök som oss, så nu har vi sutte där och skvallrat nån timme :)

Fick ett mail från men chef i hemtjänsten som undra om jag ville komma å jobba i sommar.
Ååh...varför gör dom såhär mot mej?!
Jag vill inte tillbaka, men är ju jävligt svårt å tacka nej före jag fått något annat.
Är ju inte lättast att få jobb i Skell. Fan! Hur ska jag göra??

Ska lägga ut lite av Gus bilder också.
Det är från både beer and ice axes och vattenfallet.

 
   
   


      
   
 

Ja, det var några av dom. Han hade tage typ över 200 bilder kanske.

Nu blir det nog sängen snart. Ska vara duktig imorrn också hade jag tänkt och gå en runda. Var rätt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0