Gränsen

Var mycket trevligt igår!
Tog ungefär 40 min å köra till riksgränsen.
Blev, jag, Karin, Robban å Richard som åkte iväg.
Vi for på Kantinan(tror det hette då) världens minsta ställe.
Det mysigaste jag vare me om.
Det är en jag jobbar med som äger det stället.
Typ 30kvm stort kanske det var. Men då blev det ju så alla snackade med alla.
Nästan bara personalen från riksgränsen som var där.
Men det var skitkul. En öl för 20 spänn. Å en shot för typ 40 kanske.
Fick en tequila med apelsin till och kanel istället för citron å salt.
Det var skitgott. Kände inte alls spritsmaken då.
Å tror ni inte jag träffar en klasskompis från gymnasiet där, på världens minsta ställe?!
Magnus, fast han jobbade ju där i riksgränsen så det var väl inte såå konstigt kanske.
Men riktigt kul var det å träffa han. Har inte träffat han sen vi gick ut.
Träffade iaf en massa skitroliga människor. Kanske blir riksgränsen nästa år ;)


Richard och Karin


Jag och Magnus

Ikväll har jag tvättat å handlat. Å nu snart ska jag hoppa in i duschen :)
Jag hoppas på att få vara ledig nån dag i veckan, men vi får väl se hur det blir med det!
Ungarna här har sportlov nu, så det är fullt med ungar uppe i resturangen.
Som ett jävla dagis. Endel skulle man bara vilja strypa. Fast endel är ju rätt söta också ;)
Såg att jag har fått liftjobb typ 1-2 gånger per vecka. Så det kommer gå dåligt för mej att vara ledig nånting.
För är jag borta från resturangen 2 gånger på en vecka för att jag jobbar i liften, kommer dom ju vilja ha mej där dom andra dagarna. Men vafan jag får då lite omväxling iaf :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0