Home again

Ja, då är man hemma i Skellefteå igen då.
Gick skitfort å köra. Vi for klockan 9 imorse, körde in i Luleå och lämande av Sofie, sen var jag hemma i Frostkåge lite före 17. Där bjöds det på grillat. Gött gött. Kändes som jag bara hade vare borta en vecka och kom och hälsade på som vanligt. Men det är ändå 4 månader sen. Senare på kvällen tog jag min "nya" bil och körde hem till Moröhöjden. Bar upp allt till lägenheten och har faktiskt packat upp det mesta också. Oj, så duktig jag är!
Sen kom Hanna hit och snacka lite skit. Var samma där, kändes verkligen inte som att det var 4 månader sen vi sågs sist. Känns faktiskt jävligt skönt att vara hemma.

Imorrn ska jag och systeryster på stan och göra av med lite pengar. Är så himla shoppingsugen, så nu jävlar!

Nu ska jag sova i MIN säng. Kom å sova som en liten bebis!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0