Myys

Idag har jag hunne med ganska mycket.
Steg upp kring 9 imorse, for ut å sprang sen gick jag ner med tvätten. Efter tvätten var klar for jag och mamma på stan och shoppade lite grejer till min lägenhet. Blev 2 tavlor, ett tyg som jag ska ha till sovalkoven och tyg till köksfönstret. Blir nog bra :)

 Ikväll har jag haft en jättemysig kväll med Sofie, Anne, Jenny å Thomas.
Vi gick ner till älven å käka godis å chips å snacka massa skit. Simon kom även förbi en sväng. När solen försvann gick vi till Sofie och fortsatte skitsnacket där. Då kom Sara och Mina förbi en stund också. Vi försökte även planera framtiden litegrann. Vi har mycket planer. Jag hoppas att många av dom blir av :)

Nu ska jag sova en stund.

Imorrn blir det grill å party hos mej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0