Sova?!

Blev ju inte speciellt mycket sömn inatt! Jag som skulle sova som en bebis.
Jag hade just somnat så ringde min kära syster och väkte mej.
Jag var helt borta, fattade inte vars jag var. Trodde att jag fortfarande var i Norge.
Tog ett tag innan det kopplade att jag faktiskt var hemma.
Efter samtalet med henne tog det ju såklart en evighet att somna om igen.
Tillslut så var jag i drömmarnas värld igen, men den lyckan varade inte så länge.
Kl 3 ringde Hanna och ville att jag skulle komma och flytta hennes bil så hon inte skulle få böter.
Och snäll som jag är (ibland iaf:P) så drog jag mej upp ur sängen, slängde på mej nå kläder och körde iväg till min fyllevän.
Så gick vi ner till Max där bilen stod parkerad och körde hem den till Hanna igen.
När jag kom hem igen så var det ju inte så lätt att somna om igen.
Så blev inte så många timmarns sömn.
Men jag är ju som van att sova lite, så det ska nog gå bra nu också.
Det är därför man ska festa både fredagar och lördagar så man slipper massa fyllesamtal :P
Men ikväll blir det iaf fest, då ska jag inte köra en millimeter.
Så det löns inte ringa mej om skjuts eller nåt inatt :P

Seees ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Taaack :D

2009-05-23 @ 14:31:20
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0