Riksgränsen

Idag for jag och Sofie till gränsen å åkte lite. Calle å Robban ville egentligen följa med också. Men då hade vi fått en 5:e person på köpet också. Och det orkade vi inte. Det var som en av anledningarna att vi for, att vi skulle slippa han. Men vi hade det väldigt mysigt. Där var det fortfarande massor med snö och folk. Här har ju halva backen tinat bort nu. Och folket är det glest mellan här :) Träffade Magnus den här gången också, men jag hann som inte snacka nånting med han...

Sofie påväg upp i sittliften.



     





Myspys. Å nu är vi ledig fram till på torsdag. Så nu ska det njutas på full nivå! :D
Är sista öppningsdagen på söndag, sen ska vi va i resturangen å städa nåra dar, sen blir det att hitta på roliga saker sista dagarna innan vi åker hem... :)

Fick veta idag att min bil inte gick igenom bestiktningen alls. Blev nästan körförbud på den. Så nu äre bara å skrota den å köpa en ny. Men ska kanske få köpa Linus bil. Jag hoppas på det. Kan ändå vara bra att ha en bil i sommar...men jag hatar fan att lägga ut pengar på en biljävel. Jaja, inte så mycket att göra åt.

Nu blir det duschen, sen får vi se vad det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0