Blev lite grottäventyr idag :)

Idag har vi vare ute på lite äventyr.
Var inte så planerat, men kul som fan.
Jag steg upp imorse, for ut å gick en timme. Kom hem, tränade lite, duschade å käkade frukost.
Sen kom Robban å knacka på å fråga om jag skulle me till en grotta.
Ja, de skulle väl vara kul. Jag hade ju ändå inga andra planer idag.
Så efter 12 nångång for jag, Robban, Tommy, Calle, Richard å Peter mot Trolljerka där grottan skulle va. Ungefär en timmes bilfärd. Sen blev det en liten promenad i skogen innan vi hittade grottan. Va skitfint där. Men det var ju världens vårflod nu så man kunde inte gå in där. Så vi satte oss där å fika å hade som gett upp att få gå in i den där grottan. Men då hittade Tommy en annan ingång. INTE stor nånstans. Jag fick typ hjärtklappning bara jag såg den. Man va tvungen typ åla sej in. Just å pass man rymdes. Men jag kröp in iaf, trots min jävla cellskräck. Men det var så värt det. Var skitcoolt där inne. Tyvärr fick jag inga bra bilder därifrån. Men häftigt var det :) Jag är glad att jag tog mod till mej å gjorde det.
Påvägen hem stannade vi å käkade hamburgare. Gött gött!

Här får ni lite bilder. Men ska få fler av dom andra sen som blev lite bättre :)


Påväg genom skogen

     


Stora ingången, där vi inte kunde gå in.

   
Den lilla ingången. Ni ser ju hur trångt å mysigt det var att ta sej in :P

 
Inne i grottan.

Sen blev det inga fler bra bilder. Men som sagt, sak lägga ut när jag får bilder från dom andra också :)
Va en jävligt nice dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0