Helgen

Nu är det ganska precis en vecka till jag åker hem igen.
Känns lite overkligt nästan. Det här har ju varit mitt hem nu i 4 månader.
Men ska samtigt bli gansak skönt att komma hem :)

Och så har det varit helg igen och fest såklart!
Fredag kom Fidel hit och vi satt och förfestade i mitt rum.
Dom andra joinade såklart också.
Ute var det trevligt som vanligt. Följde några killar på efterfest och spelade rockband.
Oj så dålig man kan vara när man har druckit ;P haha men kul var det.
Fick åka gratistaxi hem klockan 6 på morron.
Sova 3 timmar, upp 9 och fara på jobbet. Då är man som väldigt pigg å glad. Eller fortfarande full kanske.
Som tur var så var det ju inte jättemycket folk i resturangen, så det gick rätt bra.
När jag kom hem försökte jag sova en stund, men det gick som dåligt.
Då blev det att ta på sej partyoutfiten igen och köra igång med öldrickandet.
Vi satt ute i korridoren och spelade gitarr å sjöng å hade det jättemysigt.

Ute var det skitkul, massor med folk man kände. Blev bjuden på några shotar av nån jävla stark sprit. Inte gott nånstans, men blir man bjuden är det bara tacka och ta emot :)
När stället stängde gick jag med några snubbar hem, tänkte ha efterfest. Men när jag närmade mej mitt kära "hem" så kändes sängen mycket skönare. Så så blev det. Men jag lyckades ju ändå sova bara 3 timmar. Meeen jag har ändå lyckats jobba idag, utan gnäll tillåme ;)

Ikväll ser det ut som att det blir gränsen och kantinan. Alltså 3:e dagen med öl :P
Nu ska jag försöka sova en stund så ajg orkar ikväll. Få se om det går bättre idag!

 
Mina älsklingar ;)

   
Fredagkväll :) Robban å Calle - Sofie - Fidel

 
Lördagkväll :) Mikes tjej, Mike, Richard, Karin, Robban å Calle

   
Ute på litt större plass :) Karin, Sofie å Calle - Richard och Tommy som jobbar på litt större plass. - Daniel och Robban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0