Dagen

Jobbade ju 7-16.30 idag. Gick faktiskt himla fort. Å de gick ovanligt bra å stiga upp imorse. Men blev liite arg i slute av dan. Kvart över 4 fick jag ett larm. En kvart före jag slutade. Va fan. Jävla sattant. Men men jag hann då sluta halv iaf. Sen hem. Gjorde morotslasagne. Gott. Duschade å cyklade iväg till Sofie åsså for vi å Jenny på kåffe in. Åt chokladcocoskaka. Typ världens godaste. Sen gick vi tillbak till Sofie å tjollra ett tag. Åsså bestämde vi att vi ska fara å simma på edda imorrn. KL 10!! HU. Kändes tokjobbigt. Men lär ju va tokskönt efteråt ;)

Fundera på om jag sak gå å lägga mej nu. Kändes lite tragiskt att lägga sej före 11 en fredag. Men då avr jag ju faktiskt uppe kl 6 imorse. Åsså ska jag orka upp å simma imorrn. Så då kan jag nästan få det tycker jag.

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0