Jobb?

Nu har jag pratat med en om jobb. Hon kunde inte lova nånting, eftersom det är som svårt just efter sommarn å veta hur många som ska stanna kvar å så. Men hon skulle kolla upp det. Och sa att hon troligen kommer att behöva någon. Så hon skulle höra av sej. Hoppas hoppas! :D Lät ändå som ett roligt jobb. Åsså är det ju lite närmare också, så jag kan gå eller cykla och behöver inte slösa massa pengar på bensin.

Igår köpte jag godis. Jag brukar aldrig köpa godis. Tyck igentligen inte om godis. Eller choklad tycker jag om, men inte vanligt godis. Å det var inte så gott den här gången heller. Åsså fick jag ju ont i huvet också. Som vanligt. Typ sockerchock eller nåt?!
Så idag blev det en långpromenad. Va ganska skönt. Tur man har mp3n, annars skulle jag aldrig orka gå såna svängar. Skulle ju bli less efter 5 minuter då...

Å det märks att det börjar bli höst nu. Jag fryser som fan på nätterna. Så igår bytte jag till duntäcket :D Myspys! Har man ingen som kan hålla om å värma en så måste man ju hålla sej värmen på nåt annat sätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0