Dyr dag

Det var ju kanske inte så oväntat, men ombesiktning blev det iaf. Tur det inte var världens dyraste grejer iaf.
Efter besiktningen for jag å handla på willys, sen träffa jag brorsan å köpte julklappar till mapa. Så nu är det klart! Men fattig är jag nu. Usch.

Blev att fara å hälsa på Hanna igår. Jättefin lägenhet hade hon. Å perfekt läge :)
Vi satt iaf å babbla å skratta så de spruta tårar halva natten typ! haha

Nu ska jag nog försöka få mej ut på en prommis. Ska lägga in Nickelbacks nya album i mp3n först :)

Förresten så ska jag få följa med en sjukgymnast och en arbetsterapeut en dag å få se hur dom jobbar. Få se om det är nånting för mej. Isf blir det att söka det till hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0