Nuuså!

Gomorron!
Jo, jag har just stigit upp. Eller Hanna ringde å väckte mej kl 11, men sen somna jag om igen. Har som blivit lite fel på min dygnsrytm. Antingen sover jag typ 2 timmar eller så sover jag 14 timmar..haha :P Men det går som de också. Ett tag iaf. Sitter å käkar mina äckliga flingor nu. Hoppas de är slut snart, så jag kan köpa nya.

Nu tycker jag det är dags för en ny historia. Var ett tag sen nu ;)

Män menar att kvinnnor är det svagaste könet, men:
vi kan blöda en vecka utan att dö,
vi kan ge mjölk utan att äta gräs,
blir våta utan att röra vatten och
vi kan få benlöst kött att stå!

Så sant! ;)

Nu ska jag snart ut å gå en långprommis, sen förbi ica å handla lite. Ikväll blir det gomaten :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0