ceepeee

heeeejsaaan:D

jag är inte glad just nu. arg så in i helvete, fy fan! ska fan fara på station å klaga som fan imorrn eller på måndag. Jävla skåne vakt. Tror han är nåt. Hatar han! Som fan. Hatar skåne. Å alla som tror dom är nåt bara för att dom int är vakr. bara för att dom inte blev polis. ååååååååååååååååååååååå. dumma jävlar. haaaaataaaaaaaaaaa!
 fffuuuuck puck!!!


sen så har jag tappat bort åde mitt körkort å mitt bankkort...BRA JOHANNA! jag äskar dej som fan. :S  USch vilken kväll. Konstig som fan. Men 60 spänn vann jag iaf. typ kvällen höjdpunkt. Sooova!



hejdååååååååå!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja vad ska man säga du tåll inte mycke sprit!!

nästa gång kanske du ska dricka mindre går kanske bätre då....du få prova å se vad som händer

2008-10-12 @ 03:29:36
Postat av: Emma

hahah synd :P

2008-10-12 @ 14:53:05
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0