Onsdag och Torsdag

Har typ inte vare hemma så mycket dom här dagarna.
Igår var jag ledig. Så på morron for jag ut och gick en sväng. Sen ner i tvättstugan å starta nå tvättar.
Efter det blev det stan med Sofie. Hittade min älskade bräda jag vill ha å även jackan. Men priserna på dom gör ju så man blir lessen alltså. Men få se om jag ska unna mej nåt av de iaf :)
Det blev även fika inne på CK, en jättegod macka å en chokladboll.
Sen blev det å storshoppa på ica maxi. Haha. Även en sväng på systemet.
När jag kom hem lagade jag middag. Kycklinggrejs. Gött!
Sen fick jag ett städil konstigt nog och la in alla kläder och diskade å så.

På kvällen blev det vattengympa på edda med Sofie, Anna å Anna. Haha, de va som roligt.
Fast jag var sämst. Höll typ på skratta ihjäl mej i början, jag plaska typ bara omkring. Noll kroppskontroll alltså!
När jag kom hem fikade jag lite, sen for jag över till Micke å spelade tvspel me han och Krille. De va som kul.
Iaf när jag kom på hur man gjorde. Åsså ringde ju söthanna också. Haha. Full å glad ;)

Idag har jag jobbat. Gick faktiskt hur bra som helst. Trots många timmars för lite sömn.
Jag var typ pigg hela dagen. Å glad?! Bruka som int vara de på jobbet.
Efter jobbet blev det en sväng till frostkåge för å käka pannkaka. Sen gärnet hem å duscha, sen vidare till Sofie. Åsså promenerade vi till Vitberget å såg hockeyn. De va kul. Skitlängesen jag var på hockey. Världens stämning.
Men då började min sömnbrist göra sej påmind. Gäspade som en tok. Men de var kul iaf. Och dom vann ju :)

Nu är jag hemma å ska snart sova. Jobb imorrn 12-16. Sen blir det maskeradfest hos Simon.
Blir nog najs. Fast jag ska vara nykter. HÖR NI! Jag, Johanna ska vara nykter på en fest. Haha.
Fast jag var som inte så himla peppad på fest så. Åsså har jag lovat Hanna och min lilla bror att skjutsa dom.
Så då äre ju lika bra :)

Godnatt. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0