Vars är mitt kort?!

Ååh..så störande. Har inte fått mitt kort än. Jag ringde förra måndagen å då sa han att det skulle komma inom en vecka. Hallå! Det har gått 9 dagar nu. Vars är det? Börjar känna mej liiite handikappad utan mitt kort. Är lite tomt i kylen nu. Åsså måste jag ju ta ett kort till körkortet också, det kostar ju också. Men går som dåligt att betala utan bankkort. Sen så är det inte så jättekul å släpa med sej passet överallt när man måste visa leg. Känns ju råtöntigt. Jag skyller ju mej själv som slarvar bort det. Men då kan dom väl snabba sej å skicka ett nytt kort till mej då. Segskitar!
Å jag ska skicka en bok idag också, men det kostar ju som också. Hon som ska köpa den lär ju bli nöjd när det dröjder typ 100 år innan hon får sin bok...

Jaja inte så mycket att göra åt.
Nu blir det en promenad.
Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0