I ditt ansikte

Har sutte å sett i ditt ansikte nu. Magnus Betnér är ju skitcool! Typ negghumor. Det gillar jag. Kanske för att jag är så.

Idag har jag jobbat delad tur. Pisstråkigt. Förstör som hela dagen. Va hem till Frostkåge på timmarna. Sov typ från 12-14.30. Sen typ käka å fara å jobba igen. Värd dag! Nej! Men jag fick iaf byta tur ikväll. Den jag skulle ha haft gör verkligen att man får ångest att fara till jobbet. Å skulle ha den imorrn också, men då är det ju tur att man har några snälla jobbarkompisar. En erbjöd sej att ta den så jag fick en annan, kortare tur, men får ta ut lön för den jag skulle ha jobbat. Värt! Delad tur imorrn också.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0