Blev ledig

Fick fara hem kl 13 idag. Vi var för många som jobbade idag. Rätt skönt. Men nu sitter jag bara här å är rastlös å väntar på att sötisarna ska komma. Tåget kommer säkert vara sent också, bara för att jag ska måsta vänta ännu längre.
Jag är som ett barn på julafton som väntar på tomten idag. Imorse vaknade  jag halv 8, så då for jag ut å gick i 45 min typ. Sen duchade jag å tjollra på ett tag innan jobbet. Ganska skön morron faktiskt :)

Igår va vi förresten å hälsade på Kristoffer och Katarina. Svenskarna som Sofie känner som jobbar på sjukhuset. Skittrevliga är dom. Å de är som skönt å få komma bort från vårat boende ett tag också.

Nu ska jag nog se nån film tror jag för att fördriva tiden lite.

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0