Blev liftjobb idag

Blev att jobba i heis 2 idag. Var rätt skönt. Skulle egentligen ha jobbat själv med H idag. Så liftjobbet var ju rätt välkommet. Men när man ser att det har snöat på natten å är puder hela backen och solen skiner så känner man sej inte helt peppad på att bara sitta å titta på alla som får åka. Man vill bara ta en människ å sätta den i liftstugan å fara ut å åka själv. Men men ska väl egentligen inte klaga. Är ju rätt chill jobb å jag får ju iaf ett åk per dag. Men baksidan på linken är nog helt underbart nu. Jag hoppas på få vara ledig på torsdag å att det är lika bra väder då :) 

När jag kom hem från min lilla liftstuga stoppade jag in tvätten i maskinerna, käkade middag och for ut å gick. Gick nästan ända upp till tredjeliften. Jobbigt var det, men skönt när man kom in :)
Och nu ikväll har jag sutte med Sofie och Calle och käkat glass i korridoren. Men nu är jag så jävla trött, kommer nog slockna så fort jag lägger huvet på kudden.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0