Hjälp mej!!

Det har det varit tre stycken och kollat på min lägenhet nu.
Nu är det bara för mej att bestämma vem av dom som ska få den.
Alla var ju jättetrevliga och verkade som bra.
Första som var hit var ett par i typ min ålder.
Jätteglada och trevliga.
Andra var en mamma med hennes dotter som skulle börja gymnasiet här i stan.
Också väldigt trevliga.
Sista var en kille som var lite äldre än mej.
Supertrevlig och snygg.
Men man kan väl inte gå på utseendet, eller?!
Dom andra va ju som ändå före han.

Usch vad svårt...hur ska jag göra?

Nu ska jag iväg å fika med Jenny å Sofie på kyrkholmen, så jag får väl rådfråga dom lite.
Ska meddela alla imorrn, så då äre bara att jag har bestämt mej.
Kom typ int kunna sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0