Planering

Är så mycket jag borde ta tag i. Är ju mindre än en vecka tills vi far.
Men jag har som inte orkat.
Borde söka mer jobb i norge, fara på stan å köpa nödvändiga saker, börja packa, städa ur lägenheten.
Nån som vill hjälpa mej? ;)
Borde sluta flytta nu. Jag vet ju hur tråkigt de är att flyttstäda varje gång :P
Nä, men de kommer bli skitkul.
Nog för att den vi hyr av verkar väldigt skum.
Men de borde nog gå bra.

Okej, nu ska jag bestämma vad jag ska göra varje dag.

Tisdag: Söka massa jobb och fara på stan. Kanske packa lite.
Onsdag: Jobbar, kanske hinn söka lite jobb. Ska fara å paddla på havet.
Torsdag: Jobbar, ska ta sista sprutan, fara med Issa å Jenny å handla mat. Flyttstäda, från golv till tak.
Fredag: Jobbar, packa och söka jobb. Avskedsfest på kvällen.
Lördag: Bakis, försöka söka jobb å packa det sista.
Söndag: Då far vi!

Borde ju som hinna hem till Frostkåge nån dag också. Undra när jag ska klämma in det då. Åsså vill jag ju hinna träffa så många som möjligt också.
Det löser sej.

Nu blir det sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0