Tiden springer

Oj vad som här dagarna har gått fort.
Eller hela sommarn har gått fort.
Jobbade sista dagen i hemtjänsten idag.
Känns som jag nyss hade inskolning där.

Nu har jag iaf städat ur hela lägenheten och packat det mesta jag ska ha med mej.
Det är inte länge kvar nu.
Klockan 7 på söndag åker vi mot Trondheim.
Det ska bli så kul.
Börjar med en festival som äger rum i Trondheim nästa helg.
Det blir super, en bra start på våran lilla resa.
Sen är det bara att söka jobb hela dagarna å hoppas på det bästa.
Å hoppas våran hyresvärd inte är så hemsk som han låter på telefon.
Ska typ ha ett basebollträ vid sängen eller nåt.
Nää, det blir nog bra.

Just nu sitter jag å väntar på att få fara.
Men det är en hel timme kvar innan Madde kommer å vi ska cykla vidare in till stan å möta upp resten av brudarna, för att sen gå till sjungande där festen är. Hoppas alla är peppade å kommer!!

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0