Vill ha semlor..

Jag tyckte typ det var kul att jobba i heis 1 idag. Hör ni?! Det ha jag ju inte tyckt förr.
Men jag börja som lära mej det där nu och tiden går ju fortare där eftersom man gör nåt nästan hela tiden. Beroende på hur mycket folk det är. Jag sa iaf att jag kunde byta och jobba där på torsdag också. Kanske även får en extratur där på söndag. Money money ;)

Imorrn är jag ledig. Sköönt! Kanske ska åka lite på kvällen om det är bra väder :)

Om drygt en vecka kommer mamma och pappa hit. Dom kommer på min bursdag, så då blire tårta :D Å semlor hoppas jag. Har då beställt det med dom, så hoppas dom kommer ihåg det. Har blivit så jäkla sugen på semlor :)


Visst såg det ganska smarrigt ut?! ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

Trivs du bra att jobba där? bättre än hemtjänsten? ;)

2009-02-05 @ 12:25:08
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0