Fjällen å Thailand

Håller på att gå in mina nya skor nu, så mina fötter känns lite uppsvällda.
Hur sköna dom än kan kännas när man provar dom så är dom ju aldrig gjorda precis för sina egna fötter.
Så det tar ett tag innan man kan gå i dom utan att få skavsår.
Lånade mammas kängor idag också, är som bra att ha såna när man ska fjällvandra.
På fredagmorron åker vi med tåget från bastu till abisko.
Ska vara där till på söndag.
Blir nog skitmysigt.

Abisko nationalpark

Idag satt jag och pratade med mammas kompis Ulrika om Thailand.
Hon har varit där å backpackat. Så fick lite tips om vars man borde fara å hur man tar sej å så.
Gud vad jag längtar dit alltså. Finns ju hur mycket roligt som helst man kan göra där.
Men man får som vara beredd på att leva som en uteliggare också.
Men det är ju en jävla upplevelse det också.
Vi har verkligen mycket roligt å spännande att se fram emot :)


Thailand


Helt underbart vackra ställen, men så olika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0