Kvällen

Har ju inte vare speciellt pigg idag kan jag ju säga.
Kändes tokjobbigt att fara å jobba, men som vanligt så gick det väldigt fort å bra.
Efter jobbet var Hanna här å väntade på mej.
Vi bakade en kladdkaka åsså kom Elin å Henrik hit å hade med sej en cheesecake.
Oj så gott.
Men måste nog ut å springa imorrn.
Har iaf skjutsat Hanna till Kusmark å tillbak, sen till getberget till hennes kille som jag skämde ut mej för inatt.

Imorrn, eller inatt skulle jag ju egentligen till Abisko å fjällvandra.
Men jag har ju som vare förkyld å febrig så då fick jag ställa in det.
Synd, men det kommer nog fler tillfällen :)

Imorrn är jag ledig.
Känns väldigt skönt.
Blir nog en riktig slappardag.
Få se om nån kanske vill hitta på nå på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0