Lill-lördag igår

Blev en jättetrevlig kväll igår.
Satt hos Jenny å förfestade lite.
Sen for jag, Jenny å Madde på Calles.
Va skittrevligt där.
Sen for vi vidare på station.
Jag har alltid en bild av att det ska vara så himla kul där.
Men det är alltid samma sak.
Va väl kul, men inte mer än så.
For iaf hem sen å pratade sönder Hanna i nästan en timme.
Även hennes kära pojkvän fick höra att "viktigt" jag hade å berätta, när Hanna i slutet av samtalet kläckte ur sej att hon hade på högtalartelefon. Naaajs. Har inte ens träffat hennes kille än. Han kan ju inte ha världens bästa bild av mej nu haha :P

Nu har vi lagt ut en annons på finn.no att vi söker lägenhet i Trondheim.
Fick ett svar idag, så borde ju inte vara allt för svårt att få nåt sorts boende där.
Nu måste jag bara ta tag i min lägenhet å hitta nån som vill bo här.
Och kanske börja söka jobb i Trondheim också.
Är ju bara 3 veckor kvar nu :)

Nu ska jag snart iväg å ta en till spruta å sen blir det jobb ikväll.
Opeppad som få.
Men sen är jag ledig hela helgen, så jag får lov att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0