working 9 to 5

Har varit en rätt ovärd dag idag.
Eller ja, det blir ju vad man gör det till.
Men jag har jobbat kväll. Började 16.
Å då går man typ hela dagen å bara väntar på att fara å jobba.
Men oftast går det ju väldigt fort å bra när man jobbar kväll.
Imorrn jobbar jag 9 to 5:P
Helt perfekt tid.
Lite sovmorron å ändå är man hemma i vettig tid.

Fick veta att det kanske blir vikariefest nästa helg.
Såklart så jobbar jag ju den helgen.
Jag jobbar bara 3 helger på hela sommarn, men det ska alltid lyckas hända nå kul dom helgerna jag jobbar.
Men det är ju bra att vi har 2 springvickisar som behöver jobba så mycket som möjligt.
Jag ska nog lyckas få mej på den där vikariefesten på nåt sätt iaf :)

Nu blir det gossip å sen sängen.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0