Cykeltur till Älvsbyn

Nu är jag hemma igen efter en 11 mils cykeltur.
Jag, Sofie och Madde startade halv 9 på måndagmorgon från byske och trampade hela vägen till Älvsbyn.
Vi hade det ganska mysigt på vägen. Lekte lite lekar och stannade på fina ställen för mat och fikaraster.
Vi träffade mycket trevliga människor efter vägen också.
När det bara var 2 mil så fuckade mitt knä sej. Man chockade nog kroppen lite efter allt cyklande. Det blev iaf att cykla i gåfart sista biten. Men tillslut så var vi framme. Då kände man sej ändå jävligt bra :)

Sen kom Sara, Anne å Thomas med bilen och hämtade upp oss åsså åkte vi till Saras stuga i Muskus.
Det var jättemysigt där. Stugan ligger på en ö, så vi fick ro över.
Vi har haft jättemysiga dagar med fiske, kubb, sång, god mat å tjoller :)

   

Lägger in resten på fejjan!

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Åh vad roligt att Ni testade min browniekladdkaka med daim :) ! Att den är beroendeframkallande? ;)



Hur känns det att vara hemma igen nu? :)

2009-06-05 @ 11:37:31
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0