Helg

Hade andra inskolningsdagen igår.
Börjar väl få liite mer koll vars alla bor å så, men lite förvirrad är jag ändå än.
Men jag kan ju ändå jobbet så det ska nog lösa sej :)
På kvällen for jag till Jenny, Sofie och Jenny C var också där.
Sen gick vi till Sara som bor typ mittemot. Anna kom också dit.
Då satt hon och Mina ute på gräset med gitarr, jorgubbar och vin.
Hennes världssöta kattungar fick komma ut å mysa med oss en stund också.
Blev helt kär i dom. Hade jag haft tid för en katt hade jag velat ha en.
Men den skulle säkert dö om den skulle bo här, så det skulle nog inte vara så lyckat.
Kan ju inte ens hålla mina blommor vid liv, så vettefan hur en kattjävel ska kunna överleva då.

När solen försvann gick vi in till stan å köpte lite gott.
Sen for jag å Sofie hem till Anna å satt å snackade skit och så.
Fick se bilderna från när Anna var i London.
Jag vill fara å resa nu!!!
Hur ska jag klara en hel sommar utan att ens lämna Skellefteå?!

Och midsommar. Är det någon som har nån superbra plan?
Annars pratade vi om att vara här ute på gården (om vädret tillåter) och grilla, leka lekar, dricka å allt man nu vill göra.
Alla är välkomna, eller välkomna med bättre förslag :)

Joypeak ikväll kanske.
Norgeplanering imorrn typ.
Läsa min bok nu.

Bajj

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också ha midsommarförslag;) Ska du på Lanternanpremiären?

2009-06-13 @ 23:32:50
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0