Onsdag

Stolheisentoppen var ju inte helt fel att jobba i.
Man behöver i princip inte göra nånting.
Åkte skoter upp, sen ska man fälla ner alla säten på liftarna.
Sen typ sitta å se så alla får sej av.
Det är ju ändå den som sitter där nere som får sköta allt annat.
Läste ut boken idag. Så läsvärd bok. Går inte lägga ifrån sej den många minuter.
När vi stängde liften kl 5 åkte jag ner till resturangen och snackade lite skit innan vi åkte ner och hem.
Då gick jag och sof ner till shoppingcentret.
Jag köpte nya hörlurar till min mp3, eftersom mina gamla hade fått för sej att sluta fungera.
Sen blev det middag i vårat fina kök.
Har varit duktig i veckan å vare ute å gått å käkat riktig mat :)

Jo förresten så provade jag ju ringa läkarn imorse igen.
Inget svar!
Vafan varför säger dom att dom har telefontid mellan 9-10 om dom inte ens orkar lyfta på armen och svara?!
Jag orkar snart inte bry mej.
Jag gav då upp imorse å for ut å gick.
En hel timme var jag ute och traskade runt i Narvik.
Vi har också börjat med ett träningsschema uppe i resturangen men arhävningar, situps å sånt. Som en liten tävling, vem som gör mest. Å de är ju som kul, då blir man ju lite peppad på det också.

Duschen nu.

Kommentarer
Postat av: sof

jobbigt att det ska va så omständigt :S

går det inte typ lämna ett medelande kanske?

hade gött

ses snart :)

2009-03-25 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0