Livet leker

Jag vet inte vart jag ska börja. Men det var jävligt kul igår iaf! Satt å drack med Robban, Rickard och Mike.
Sen vandrade vi ner till Centrum och Kafferiet. Eller jag åkte på mina pjucks som inte har nånting till mönster under sulorna.
Tur jag hade 3 starka karlar med då, som fick hålla mej på benen ;)
På kafferiet var det lite halvdött när vi kom in, så då gick vi till stället mittemot. (kommer aldrig ihåg vad det heter)
Där jobbade Karin i baren så då blev det lite billigare öl. Personalpris :)
Men det var rätt tråkigt ställe. Mest 18-åringar. Så vi gick tillbaks till Kafferiet, där det hade fyllts på med lite mer folk.
Kul var det. Å roligast är det när folk kommer fram och hälsar å snackar för att dom känner igen en från resturangen. Man träffar mycket folk. Och det gillas ju såklart :)
Träffade Vegard igen. Haha han är som konstig. Han sa iaf att jag skulle ringa idag, så vi får se om jag vågar :P Träffade även hans bror. Han va riktigt trevlig.
I slutet av kvällen hade jag tappat bort mina 3 grabbar, så då fick jag vandra hem själv. Är så jävla tråkigt. Då är man ju som mest pratsam. Fast jag träffade en kille på vägen som också skulle hit till norlandia. Så då fick jag ju lite sällskap :)

Idag var inte en rolig dag. Har krossat glas hit å dit å tage fel betalt. Ingenting ville som funka för mej idag. Tur det inte var så mycket folk. Igår däremot var det fullproppat med folk. Jag var ju bakis även då, men det gick ändå rätt bra.
Idag kom det in en kille i resturangen, han frågade om det var mina riktiga ögon, eller om jag hade färgade linser haha. Han verka aldrig ha sett blåa ögon förr ;)

Imorrn ska jag faktiskt få lite rast från resturangen. Ska vara i heis 2. Bajstråkigt! Från 12 till 20. Ingenting att göra. Bara sitta där och frysa arslet av sej. Jag kände inte riktigt för det, så jag frågade min kära bror om han ville sitta där från 4 och det ville han. Så skönt!. Och på tisdag är jag faktiskt ledig. Eller jag tog ledigt. Måste få andas nån dag också.

Blir en väldigt tidig kväll ikväll. Har sovit alldeles för få timmar i helgen. Hatar att man jobbar mest timmar på helgerna. Hatar att det är mest folk på helgerna. Hatar att det är på helgerna man är bakis. Hatar att jag jämt ska bli så förbannat jävla megabakis. Hatar mycket. Haha nä men det är ju mitt eget fel, så jag får ju skylla mej själv :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen få vi se om jag vågar mej på det där telefonsamtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0