Gråa onsdag!!

Har vare en händelselös dag idag.
Ringde chefen imorse igen. Inget svar. Gav upp och mailade istället.
For ut på en promenad, efter halva vägen började det spöregna!
Sen ha jag sutte å sett Lipstick Jungle hela eftermiddan. Ser det mest för att det är med en så jävla snygg kille i den serien. Åh, vad jag skulle vilja ha han. Blir ju helt kär varje gång jag ser han. Inte ful alltså!
Sen for jag hem till Frostkåge och käkade middag och hämtade lite saker till lägenheten.
På vägen hem for jag förbi systemet och Willys, så nu har jag så jag klarar mej hela helgen :)
Nu väntar jag på att Hanna ska höra av sej, då ska vi ut å gå en sväng!

Imorrn blir det Umeå! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Mm, hehe han är inte lite het! :D

2009-05-27 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0