Jag blev chaffis istället för fullis

Igår åkte vi ju till gränsen till Kantinan. Den lilla puben som vi var på en gång förr i vinter också. Men eftersom jag hade sove 6 timmar på hela helgen var jag inte så partysugen. Ölen kostar bara 20 spänn där, så alla var ju klappkanon. Men  jag drack bara 2 öl, sen var jag lite less. Så det blev jag som fick köra hem också. Typ den jobbigaste bilfärden någonsin. Trött som fan. Fick kämpa för att hålla mej vaken. Plus att jag hade 2 stycken som sov i bilen. Men jag fick mej hem iaf :P

Idag skulle vi upp och städa ur resturangen, men det blev nog den kortaste arbetsdagen i mitt liv. Jag kom dit, tog fram brädan, fick veta att det blåste för mycket så vi kunde inte starta gondolen. Då var det bara att gå hem igen. Men det känns rätt skönt ändå.

Vi har snackat om att dra till gränsen imorrn och vara där till på torsdag. Det är NM där i veckan, så lär ju vara massor med folk. Just nu känner jag mej inte så peppad, men det kan ju ändras :)

Kommentarer
Postat av: sof

det var inte dyr öl det :P



2009-05-11 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0