Njutardag!

Idag har jag haft en riktig njutardag.
Var sommarväder även idag, så då tog jag på mej en tisha å shorts och gick en bit upp på ett berg. Fatta inte att jag inte har hittat den där vägen förr. Hur fint som helst plus att jag älskar att gå i skogen. Jag gick iaf upp på en liten bergskulle (eller vad man ska kalla det) och satte mej där och bara njöt av solen, omgivningen och tystnaden. När man sitter i skogen och all snö är borta, solen skiner och man har vita bergstoppar runt sej och havet nedanför, det är helt tyst och hör bara vatten som forsar då kan ju inte livet bli mycket bättre. Förutom alla satans myror som verkligen skulle springa på mej hela tiden. Men annars var det helt perfekt! :)

När jag kom tillbaks satte jag mej här ute en stund också, man måste ta alla chanser man kan i solen ju :) Nu har jag packat det mesta och satt in det i bilen också. Så nu är ajg så gott som redo att åka hem till Skellhell. Känns rätt skönt ändå :)

Nu ska jag packa ihop det sista, städa lite, käka middag, duscha och sen blir det film å bara mysa.

Kommentarer
Postat av: sof



välkommen hem johanna! :)

2009-05-17 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0