Shopping

Idag har jag varit ledig.
Sov rätt länge, sen for jag ut på drygt en timmes promenad.
Efter jag hade duschat å käkat å så, åkte jag upp till resturangen där resten av jobbgänget var.
Så då satt jag där ett tag å försökte sola, men det blåste så jävulskt.
Då åkte jag ner till centrum å shoppade lite.
Jag hade egentligen lovat mej själv att inte köpa nå mer kläder förrän jag kom hem. Men jag kunde inte hålla mej. Blev iaf ett par örhängen, ett armband, ett gult linne och skitsnygga converseskor. Jag blev helt kär i dom ;) Dom är gråa med gula blommor på. Jag ska lägga ut en bild på dom sen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, ja vill också shoppa :P

2009-05-09 @ 09:32:16
Postat av: Sandra drömkaka

Är likadan kan inte hålla fingrarna i styr från shoppingen farligt farligt hihi ;)



När åker du hem till Skell igen?:)

2009-05-10 @ 11:42:07
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0