Torsdag

Igårkväll tog jag det lugnt och såg film å så.
Kring 11 var jag påväg att gå å lägga mej, men då frågade mina kära rumsgrannar om jag skulle med ut och at en öl. Haha, så gick det med den sömnen. Var som en mysig kväll iaf :P

Idag har vi jobbat igen. Hade ett sällskap direkt på morgonen som skulle käka lunch. Sen var det typ inte en själ på hela dagen. Kom några sista timmen, men annars var det lugnt. Kom upp en massa jobbpolers så vi satt ute å sola å snackade skit med dom :) Lättförtjänta pengar kan man säga.

När jag kom hem for jag ut å gick en lång sväng. Var så skönt ute :)
Å ikväll har jag faktiskt kopplat in tvn å sett på svensk tv. Haha var typ 3 månader sen sist.

Imorrn är det fredag och jag är ledig :) Då ska jag bara ta det lugnt och mysa. Hoppas på att det blir soligt och fint imorrn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0