Härlig helg :)

Ha vare en jättemysig helg i Umeå..och även i Skellefteå.
Torsdag åkte jag och Sara till Madde. Blev kladdkakebak, guitarrhero och film.
På morron kom Sofie också och då gick vi ner till ängarna där brännbollsyran var.
Vi tog med oss vin och jordgubbar och satt och spanade på alla snyggingar.
På kvällen blev det gitarr och mys ute på gräset före vi drog vidare till förfesten.
Förfesten var också väldigt kul..haha dancing queens!?

Lördagmorron for jag hem till Skell igen. Dom andra stannade kvar.
När jag kom hem for ajg å hämtade upp Hanna åsså satte vi oss på gården utanför mej och käkade glass :)
Kl 4 bjöd min söta mormor på middag på solvik. Hur gott som helst!
På kvällen blev det att hänga med Hanna och Amanda, sen kom Cicci också.
Satt nere vid älven och myste, sen körde vi runt och kollade på folk.
Blev även en sväng på olles.

Idag så for jag ut å gick på morron, sen tog jag bilen å körde hem till Frostis igen.
Käkade lite tårta. Sen kom jag å Emma på att vi skulle fara ut till havet å bada lite.
Så då tog vi med oss våran lilla vovve å körde dit. Härligt härligt :P
När vi kom hem igen blev det grillat till middag. Finns inge bättre på sommarn!

Nu håller jag på packa lite för våran lilla cykeltur vi ska påbörja imorrn.
Blir spännande! ;)


Wiiie! :D


mm mmm mmmmmm


Myys!


Å ännu mera mys :)




Snyggdansen


Bad i havet


"Hej, jag heter Engla och jag är en väldigt snygg hund!"


Emma myser med Engla


Heeej!


Grillning


Gööött


Å de å


Våra smågrisar

Naaajs helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen var du här på yran, vad skoj fast synd att jag aldrig såg er. Är väl för mkt folk på de där ängarna för att man ens ska hinna se hälften! Hoppas ni hade en rolig helg iaf! Kram

2009-06-04 @ 21:25:38
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0