Lägenhetsfix och stugmys :)

Igår började jag dagen med att ringa några samtal, dock gick det ju inte så bra. Inget svar nånstans.
Sen for jag in till stan å köpte tyg till köksgardinen.
Hem och ut å gå en sväng. Sen blev det på med bikinin, fram med en bok och ut på balkongen en stund.
Sen började jag med middan som jag skulle bjuda min kära mor och far på.
Dom kom vid halv 5, så då käka vi. Sen blev det lite styling av min lägenhet.
Satte upp draperi för sovalkoven, flyttade skrivbordet in i sovalkoven, satte upp nå hyllor, tavlor och köksgardinerna. Vad små ting kan göra stor skillnad alltså. Blev väldigt nöjd! :)
 
Sovalkoven å tavlorna

 
Köksgardin och hylla


När mamma och pappa hade fare så tog jag bilen och körde till Sofies stuga i Lidträsket, där hon och Anne var. Vi hade det jättemysigt. Spelade lite boul, tog ett kvällsdopp, bakade och åt kladdkaka, såg film, solade, spelade golf, åt frukost ute på bron och hade det helt enkelt väldigt gött! :)
Vi försökte även planera Norge litegrann, eftersom det blir tillbaks dit i höst.
Men lite halvsvårt att planera nåt när man inte ens vet vart man ska. Men det kommer att lösa sej. Och det kommer att bli skitkul!

   
   
   
 
Mysigt, eller vad?! ;)



När jag kom hem for jag ut å sprang. Jag sprang hela rundan å de kändes inte speciellt jobbigt heller. Nöjd!

Nu blir det duschen, sen kolla om det är nå värt på tvn :)

Kommentarer
Postat av: sof

kanon mysiga dagar :)

2009-05-26 @ 21:32:56
Postat av: anne

supermys! :)

2009-05-28 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0