Gränsen i 3 dagar

Nu har det äntligen blivit riktig vår här också. Helt underbart!
I tisdags for vi som sagt till gränsen. Jag, Mike, Karin och Lizzie (Karins killes hund) till att börja med.
Vi checkade in i lägenhetshotellrummet, jättefint var det.
Sen tog vi på oss skidutstyret och begav oss ut i backen. Var jättebra före.
Åkte massa rolig offpist. Karin och Mike är skitduktiga skidåkare så jag fick ju som hålla deras tempo. Men det är bra, då får jag ju pressa mej själv till att bli bättre också :) Klockan 3 anlände även Sofie till Riksgränsen.
Då for vi till konsum och köpte saker till Tacos, sen käkade vi såklart det också.
Såå gott!
Senare på kvällen kom även Robban och Calle och joinade oss.
Det blev öl och tjoller. Sen utgång på grönan.
Var massor med folk där. En tisdag dessutom. Kul var det.

Dagen efter var alla rätt slitna, vi sov ganska länge.
Vi for inte ut i backen förrän halv 3 typ. Men var rätt dåligt då, så vi gav upp rätt fort.
Blev pizza till middag, sen myste vi och såg på tv hela kvällen.

Idag sken solen när vi tittade ut genom fönstrena. Lycka!
Vi packade ihop allt och städade ur lägenheten, sen skyndade vi oss ut på fjället.
Oh, wonderful day!
Helt underbart härligt i backarna, varmt och skönt, massor med snygga människor.
Vi åkte upp dit freeridetävlingen var och satte oss i solen och tittade på den.
Helt sjukt vad duktiga dom är, kul var det att se.
Sen tog vi några sista åk innan stängning.
Jag fick ett underbart sista åk för dagen och även för säsongen.
Åkte offpist och jag droppade och landade bra. Nöjd eller vad. Nog för att det inte var så stort drop, en meter kanske. Men jag klarade det iaf! :D Så då var jag väldigt nöjd med mitt sista åk!
När vi kom ner gick folk i shorts och t-shirt. Känns lite konstigt att man kommer med täckbraller å jacka å sen kan ta av sej direkt till bikini ungefär ;) Men så härligt!
Sen tog vi vårat pick och pack och styrde hem till Narvik igen.
Tog tyvärr inga kort, så ni får lita på att det var helt underbart iaf.

Nu är det bara 3 days to go. Snart är jag hemma igen :)
Så nu får ni planera in mej närmaste veckan ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0