Tidsfördriv

Nu kommer lite sånt tråkigt tidsfördriv igen. Är så himla rastlös, tror jag längtar hem som fan :P

HAR DU:
Sagt nej till ett samlag: ja
Snott någons mobiltelefon: nej
Varit medvetslös: nej
Hånglat med någon riktigt ful: tyvärr
Hånglat med fler än 50 personer: de tror jag inte
Gjort något riktigt dumt: ja de har jag
Gjort nåt du verkligen ångrar: nja, typ..fast va längesen nu
Blivit för full på ett släktkalas: nä, brukar inte dricka på såna
Varit full på skolan: näe, eller tror inte de iaf
Blivit portad från en krog: nej, men utslängd
Varit otrogen: nope, typ inte
Varit full på julafton: nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: ja faktiskt
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: njae, men skulle va kul å prova en dag bara
Fått barn: nej
Överdoserat: nej
Åkt ambulans: när jag var liten
Gjort något riktigt olagligt: ne
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: nepp
Fått din mamma att gråta: jo:(
Blivit polisanmäld: nä
Slagit ner någon: nej
Slagit någon blodig: nej
Skämts över dina föräldrar: jaaa..i mellan/högstadiet var dom inte populära personer
Skämts över din bästa kompis: de tror jag inte
Skämts över dig själv: ja
Ätit från en papperskorg: nej


SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: vettefan, var ett tag sen nu
Fick dig att gråta: vet inte
Du delade en drink med: dricker dom oftast själv ;)
Du gick på bio med: Mikkel, Robban å Sofie
Du gick på stan med: Ingen aning
Skällde på dig: Säkert mamma
Skickade ett e-mail till dig: Facebook :P


HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: jao
Bråkat med ditt husdjur: brukar mest mysa med dom
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: drömt mycket galet har jag, men inga som har hänt sen
Varit i Usa: Nä men kasnke blir snart :D
Norge: bor där
Finland: ja
Kina: nej
Tyskland: nej


FRÅGOR:
Tar du droger: nej
Dricker du: ja
Vem är din bästa vän: Sofie
Vad är du mest rädd för: vet inte...
Vilka kläder sover du i: trosor
Vart vill du gifta dig: har inte planerat så långt än
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: vet inte
Kör du bil: jodå
Har du ett jobb: japp
Gillar du att ha folk omkring dig: ja
Är du ett hälsofreak: haha..önsakr jag vore
Är du ensam nu: jo
Låt som fastnar i ditt huvud ofta:
Vill du gifta dig: nångång kanske
Vill du ha barn: jo


FAVORIT:
Rum i huset: här har jag bara ett rum och en toa. Hemma är det typ balkongen ;)
Typ av musik: allt...nästan
Parfym: Just nu har jag christina aguilera
Månad: Mars och Juni
Sten: ?


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit: nej
Köpt någonting: Tror inte det
Varit sjuk: nä
Sjungit: jo
Sagt "Jag älskar dig": nej
Velat säga till några att du älskar dem: nä
Träffat någon ny: träffar nytt folk varje dag
Saknat någon: jo
Kramat någon: ja
Kysst någon: nä


SENASTE:
Låt du hörde: 100 degrees-shout out louds
Film du såg: the curious case of benjamin button
Mat du åt: Gröt


HAR DU EN:
Digitalkamera: ja
telefon på rummet: jopp
Egen dator: ja
Könssjukdom: hoppas inte de iaf
Husdjur: inte här
Bra kompisar: ja, dom bästa
Tar du receptbelagda mediciner: nej
Vem vill du fika med just nu: alla mina kompisar hemma

 

Ja, då fick jag tiden att gå lite till också :P Snart hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0