Gränsen + fler grottbilder

Vi fick oss iväg strax efter jag hade skrivit förra inlägget. Calle å Sofie hade smugit och ljugit å jaa allt för att vi inte skulle få med oss en till person till gränsen. Haha så elaka vi är. Men när gränsen är nådd, så gör man vad som helst för att slippa människan.

Vi kom iaf till Riksgränsen kring 1 nångång. Var inte alls lika bra väder som i måndags. Var ganska hårt i backen å så, men det var härligt å få åka iaf :) Blev att käka pastasallad med kycklingvingar på resturangen där. Gött gött.
När vi kom hem däckade jag i sängen. Var helt död. Har varit ute 3 hela dagar i rad nu. Det tar på, men man blir som så skönt trött :)

Har även fått lite bilder från grottan igår. Så nu ska ni få lite bildbevis på att jag faktiskt var in i grottan ;)

  Först inspekterar dom stora ingången och kom fram till att det inte var så smart idé att gå in där. Sen ser ni Robban i den "stora" ingången. Tänk att jag hasade mej ner där. Har nog inte fattat det än.
    Först kommer Peter och kryper i grottan. Sen kommer även jag mej ner. Ser lite smått galen ut. Var nog lite skräckblandad förtjusning just i det där läget :P haha
    Calle kryper upp ur grottan igen. Sen står vi alla där, nöjda och glada för grottbesöket :)


Imorrn blir det jobb igen. Har varit ledig 3 dagar nu, men det känns som en evighet. Är ju van att jobba typ 15 dar i sträck, vara ledig 1 och jobba 15 igen. Så 3 dagar kändes helt overkligt. Men skönt har det varit och kul har vi haft :)

Nu blir det duschen, sen får jag se vad som sker. Är inte många ensamma stunder här inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0